2016.

Am ratat începutul, dar șapte zile nu înseamnă că e târziu. Intuiția îmi spune că anul ăsta va fi măreț, cu atât mai mult cu cât planurile pentru el sunt extrem de bine stabilite. Despre asta, altă dată :).

M-am hotărât ca anul ăsta să redau viață acestui blog. Uneori, discuțiile pe care le port cu mine însămi sunt atât de intense încât și eu mă pierd în ele; de-asta o să-ncep să-mi trec unele din credințe prin filtrul Facebook-ului. Prea puține sunt despre banalități; majoritatea sunt despre societate, familie, copii, job-uri și organizarea socială. Mi-am dat seama că mă interesează aceste subiecte mai mult decât o simplă curiozitate.

Mă uitam ieri la un film numit Human – the movie (este un film despre oameni diverși care răspund la întrebări de tipul „ce este fericirea pentru tine?”, „ce înseamnă dragostea?” ș.a.m.d.) și, din montajul excelent realizat am învățat că, pe lângă faptul că fiecare om are o lecție și că cele mai valoroase vin de la cei mai simpli oameni, am învățat să privesc în ochi. În umanitatea lor (deja a devenit un laitmotiv pentru mine acest cuvânt, „umanitate”). În durerea și în povara pe care o duc pe umeri, în tatuajele permanente pe care le lasă emoțiile pe fețele oamenilor – ridurile. Că cei mai umili oameni sunt cei care ascund cele mai mari comori. Și că, de multe ori, ei au nevoie de un ajutor, încredere și un strop de susținere din partea altei ființe umane ca să răzbească. Pentru curioși, filmul de care vă spun este aici:

Așadar, iată-mă din nou cu blog-ul în brațe. De-acum înainte o să scriu despre oameni și despre ce înseamnă ei în esență. Uneori o să scriu păreri, alteori o să scriu facts din cercetări, cărți și alte materiale cu o greutate mai mare. O să scriu despre educație, copii și adulți. Despre familie. Și profesori. Și despre cum fiecare trebuie să aibă un scop în viață și cum a nu-l avea înseamnă o crimă intelectuală. Și, poate, despre alte situații care influențează negativ dezvoltarea armonioasă a societății de mâine.

Pe curând, deci!

4 gânduri despre “2016.

Lasă un răspuns

